[Wilk] Czołem!

Moderator: HQ

[Wilk] Czołem!

Postprzez Wilk 07 Cze 2015, 12:17

Witajcie,

Mam 25 lat, mam żonę i dziecię w drodze. Z zawodu jestem lekarzem dentystą. Pasjonuję się żeglarstwem, militariami, polityką Polską i zagraniczną. Obecnie należę do społeczności Arma3Coop. Gra przez internet z komunikacją głosową, będąca symulatorem wojskowym, pozwala na bardzo wierne odzwierciedlenie działań militarnych w wirtualnym świecie. Wiele doświadczenia można wynieść z tego, szczególnie jeśli chodzi o komunikację przez radio i współpracę z wieloma drużynami na raz. Koordynacja wielogodzinnych misji z graczami z całej Polski daje niesamowite wrażenie.
Poza tym w wolne weekendy zajmuję się podróżowaniem do lasów/lasu. Jara mnie dzikość terenów w Polsce, których swoją drogą wielu ludzi nie docenia. Cisza, spokój, wielogodzinny marsz w pełnym ekwipunku i nocleg na łonie natury to jest to, co poleciłbym każdemu. Zdarzają mi się takie wyprawy indywidualne i tu przeżycia są naprawdę ekstra.
Obecnie nie posiadam żadnej repliki...nigdy też nie zajmowałem się ASG. Nie mniej tematyka jest mi bliska. Co prawda mam komplet oporządzenia wojskowego.Chciałbym najpierw zobaczyć "z czym to się je", poznać Was, nauczyć się taktyki i strategii wojskowej. Nie ukrywam, że obecna sytuacja na Ukrainie i wielu krajach na świecie szczególnie motywuje mnie, by rozwinąć umiejętność walki. Zrozumiałem, że bardzo potrzebna jest dla Polski, umiejętność obrony ojczyzny zbrojnie. Dzięki milsimom można nauczyć się umiejętności praktycznych, które tak naprawdę są najistotniejsze, a sama teoria tu nie wystarczy.

Chciałbym przyjść na trening otwarty i po prostu poznać szanowną ekipę Cieni.
Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Wilk

Miejscowość: Warszawa

Re: [Wilk] Czołem!

Postprzez Mnich 07 Cze 2015, 15:01

Zapraszamy
İ chodziłem ciemną doliną ,zła się nie ulękłem ......... bo jestem gorszy od niego N.S.Tem6
Awatar użytkownika
Mnich
Żołnierz

Postprzez Katana 07 Cze 2015, 16:17